måndag 28 april 2014

92 - lille bloggeriet

Hej bloggis!!! Det var ju ett tag sedan nu. Har i alla fall hänt himlans mycket sedan sist, har ju bland annat haft premiär och spelat sju stycken föreställningar med The Wiz, tillfrisknat från salmonellan jag tog med mig hem från Kambodja (är dock tio kilo lättare men men), <3 välkomnat Lovisa hem till Boden <3, och även <3 Malin (@mallante på instagram!!!!!)<3, har käkat mycket mjukglass, har presenterat mitt gymnasiearbete (dvs bilderna på street art från Berlin).

Lille Lovisa har ju som sagt kommit hem till Boden och eftersom coollektivet för närvarande är under ett litet uppehåll så bor jag och hon på mina kära tretton kvadratmeter hos mina föräldrar. Dock är ju detta temporärt eftersom......... I BÖRJAN AV MAJ ÅTERUPPSTÅR COOLLEKTIVET I EN NY FYRARUMMIG UPPLAGA -  denna gång med ännu ett tillskott: Stina!!!
Men självklart kan en sakna collektivet-gemenskapen såhär i uppehållstider. Som tur så bor ju Malin cirka femtio meter ifrån mig och Lovis, så det är bara att gå och knacka på hennes sovrumsfönster vid tiosnåret så leker hon med oss. Vare sig hon vill det eller ej, hihi. 
Utöver det så har jag även blivit med två till jobb, så numera hittar ni mig på gamla goa Å-gården, i kassan på Max och från och med i början av sommaren hittas jag även på Coop! 
Annars så rullar det på och nu ska jag ut på en littten löprunda, på återseende min bloggläserz!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar