måndag 13 april 2015

101 - veckan genom instagrammen

Happ, då hade en till vecka passerat alltså. Den veckan har bestått av sammanlagt fem arbetsdagar vilket gjort mig halvt utbränd. Till alla som jag gett ett "haha, nääääeerå, det är bara SKÖNT att komma hem och få lite rutiner i vardagen :-D" när ni frågar om det är jobbigt att vara hemma och tillbaka på jobbet, till er har jag ljugit. I alla fall till typ 85 procent, lite skönt är det. Tror typ att det är tanken på rutiner som är behaglig? Sen när det kommer till praktiken är det sÅåÅåÅå jobbigt?
Anyhooow, när jag inte slavat på fabriken har jag träffat en och annan kompis, uträttat ett läkarbesök och varit hos en studievägledare för att få bukt på mina pluggtankar som jag går i. Mycket givande måste jag säga, ojojoj.
Efter mitt läkarbesök i fredags hade jag en heldag med Moa och Julia som innefattade ett Luleåbesök, milkshakedrickande och Le Croissant-häng med tinderunderhållning. Även det mycket givande såklart.

Norrbotten har visat sin bästa och sämsta sida. Jäklarns snabbt har vädret svängt om. Ena dagen nästan tio plusgrader och andra nollgradigt med duggregn och isande vindar. Nä huvva, en känner dock att det är en varmare tid på väg vilket uppskattas mycket av little Coco.

Kan även meddela att denna vecka har mitt utseende pikat någe jääävulskt. Har en så bra snygg-period just nu? Har dessutom köpt världens bästa byxor i form av ett par höga, utsvängda kostymbrallor som ger mig den snyggaste rumpan i norra Europa. Blev även med ny hårfärg och kände mig mycket tjusig.

Annars dåååe? Nä, har i helgen hängt i Luleå och skakat rumpen på 90-talsfest på Klubb Make Out, kul för mig. Har även dragit på mig en förkylning och tror i skrivande stund att mina bihålor kommer att sprängas ut över min datorskärm vilken sekund som helst :-)
Nu ska jag laga något göttigt till lunch, hejdå bloggi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar