torsdag 21 maj 2015

108 - corris säger hej

Sedan senast har jag:
Varit med min syster i Stockholm och kollat på konsert. Gav ju nämligen henne biljetter till hennes favoriter 5 seconds of summer i julklapp!
Och jag har varit full och störig på sommarpremiären av Bränna!!!
Och jag har klippt håret ganska så kort med kökssaxen samt tagit en jävligt bra selfie:)))
Jag har hängt med litttte kompisar och Boden har tagit sig några steg närmare sommaren.
Sen så var jag ju på en föreläsning om graffiti, gatukonst och offentliga platser igår på Havremagasinet. Älskar Havremagasinet så mycket, känns som en sådan ynnest att vi har det i lille Bodis!

Annars dårå. Jo, har ju inte bloggat supermycket alls. Men det är väl min bloggmelodi, ett inlägg då och då och sedan kommer det fem stycken inlägg i en klump och sen är det färdigbloggat för ett tag. 
Har fått flytta in i min lägenhet nu i alla fall och så jobbar jag ganska så mycket. Skönt tycker jag, då jag ärligt talat är inne i en liten livssvacka just nu. Hoppas att jag kravlar mig upp ur den snart.
Kan hända att jag bloggar snart igen. Kan även hända att jag inte gör det då jag inte har något internet i lägenheten än så länge!!! Kramen






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar